اس ام اس های جدید
 
ورزشی-فرهنگی-هنری-علمی -تاریخی -مطالب جالب وخواندنی اخبار روز-آموزشی-سرگرمی
ایران وب2013
 
 
دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, :: 11:17 ::  نويسنده : برهانی

 

سر میز شام یادت که میفتم بغض میکنم،اشک در چشمانم حلقه میزند و همه با تعجب نگاهم میکنند..لبخندی میزنم و میگویم:چقدر داغ بود...!!!

فرستنده : heart beat

1

 

وقتيی با يه نفر خوشحالی ، نيازی به دوميش نيست !
بفهم ...
باتو هم بفهم.............

فرستنده : عاشق شکیبا

1

 

توبازار(بازار آندروید)داشتم ی برنامه ای رو دانلود میکردم و نظراتی رو درباره ی برنامه نوشته بودن رو می خوندم؛
یکی گفته بود :من آیفون دارم همین الان دانلودش کردم خیلی خوشم اومد!
عاقایون میخوایید قپی بیاین لطفا شعور رو واسه ملت در نظر بگیرید،والاااااااا؛)
حداقل از آندروید مارکت خجالت میکشیدی

فرستنده : منم دیگه

1

 

گاهی به بعضـــــیا باید گفت:
عزیزم اگه برام بـــزرگ شده بودی فقط به خاطر خطـــای دیــدم بود،
میدونی که آستیگماتم...!!!!!
الله وکیلی راست نمیگم؟؟؟

فرستنده : داریـــــوش اقبــــالی!

1

560

به بعضــــيا باید گفت :
بعد از این که بازیتون با احســاســات من تموم شد، بذارینش سر جاش،
لطفــــــــا!!!!!
مگه نه؟؟؟؟

فرستنده : داریـــــوش اقبــــالی!

1

 

دوســـــت شدن باکـــسی که یه بار ترکت کرده مثل پوشیـــدن لبـــاس چرکات بعدد از دوش گـــرفتنـــه!!
موافقین دستـــا بالا؟

فرستنده : داریـــــوش اقبــــالی!

1

 

اون خــــره تو کلاه قرمزی بود...
دو و ز که تحویلش گرفتن فرداش اومد گفت من اســـــبم....
بعضی آدماهم همینن!!!!!
کیا با من موافقن؟؟؟

فرستنده : داریـــــوش اقبــــالی!

1

 

اگر افسردگی دارید، در حال زندگی در گذشته هستید
اگر اضظراب دارید، درحال زندگی در آینده هستید
اگر آرامش دارید درحال زندگی در زمان حال هستید

فرستنده : شکست خورده

1

 

عشقتو از بالای اپارتمان پرت کن پایین ، اگه بر نگشت بدون از اول هم مال تو نبوده :D

فرستنده : ممد

1

 

وقتی محبت گرگ و خر میکنه ببین با خود خر چیکار میکنه !! :D

فرستنده : ممد

1

 

 

نسبت به تو حس کور میلی دارم
دور بر خود هزارتا لیلی دارم
من ناز نمی خرم، شما هم نفروش
چون عاشق کشته مرده خیلی دارم

فرستنده : saeed z

1

 

مردم شهر به گوش باشید......تک درختم سوخت جنگل را به اتش میکشم

فرستنده : hamid askari...drb

1

 

طبق نظر مراجع لایک نکردن مطلبی که آنرا خوانده و حال کرده اید و لبخند بر لبانتان نشسته حق الناس محسوب شده و نویسنده ان مطلب در روز قیامت حالتون رو میگیره !‌ پس تا زنده ای و توان کلیک کردن داری لایک کن ! تا خدا روز قیامت پرونده اعمالت رو یک لایک گنده بزنه صفا ...

فرستنده : MR.X

 

یکی از مشکلاتی ک من زیاد بش فک میکنم و اعصابمو بهم میریزه آعتیاده اونم تو سنین پایین ...
خــــــــــــدایا آعتیاد رو از کشور ما ریشه کن بفرما
الهـــــــــــــــــــی آمین...

فرستنده : Ӝ̵̨̄VaynaӜ̵̨̄

1

 

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺗﻮ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺍﻭﻝ ﺣﺴﯽ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ
ﺑﻌﺪﺍً ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺟﺎﯾﯽ ﺗﻮ ﺩﻟﺘﻮﻥ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ﮐﻪ ﺑﯿﺎ ﻭ ﺑﺒﯿﻦ!
ﺗﺎﺯﻩ ﻣﯿﺸﻦ ﻋﺰﯾﺰﺗﺮﯾﻨﺖ !...

فرستنده : شـــــــایـــــــانــــــــــــsh_m0

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایران وب2013 و آدرس iranweb2013.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان

انتخاب بهترين وبلاگ ماه
                    



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 3198
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1







 
 
 

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی
live scores